Verhuur informatie

WERKWIJZE VERHUUR
 
Lelly’s Henna
 
Wil je graag enkele leuke decoratie items huren voor een hennadag, bruiloft, babyshower of verjaardag? Blader door onze catalogus en stuur ons een via de mail, contactformulier of whatsapp een berichtje met je verlanglijstje. Maak hierbij gebruik van de artikelnamen met vermelding van de datum van het feest.
We nemen zo snel mogelijk contact op voor verdere afspraken en een totaalofferte.
 
Kan je op de catalogus niet vinden wat je zoekt? Stuur ons een mailtje met beschrijving of een foto en wij kijken wat we kunnen realiseren.
 
 
LEVERING / OPHALING
Zelf ophalen: Lelly’s Henna is gevestigd in Amsterdam-West. Op afspraak kunnen alle items hier worden opgehaald.
 
Laten leveren: Vanaf een verhuurbedrag van 100 euro kunnen wij de items komen brengen. Hiervoor vragen we een vergoeding van 0,40 euro per kilometer. Hou er rekening mee dat we vier maal moeten rijden voor het bezorgen en ophalen.
 
In beide gevallen worden de items degelijk verpakt om ze makkelijk te kunnen vervoeren.
 
BETALINGSVOORWAARDEN
Het totaalbedrag van de gehuurde items
moet, samen met de waarborg, betaald worden vooraf of ten
laatste bij afhaling/levering van de goederen.
 
Het bedrag van de waarborg wordt berekend op basis van aantal gehuurde goederen en het soort item dat je huurt. Deze zal bij offerte aanvraag berekend worden.
 
De waarborg wordt teruggegeven nadat alle items gecontroleerd zijn op eventuele schade.
 
HUURPERIODE
In principe duurt de huurperiode drie dagen: de dag voor de gelegenheid, de dag zelf en de dag erna. Je betaalt alleen voor de dag zelf. Je kan het product de dag ervoor pas vanaf 15:00 ophalen en dag erna voor 15:00 moet het terug zijn.
 
Natuurlijk kan het ook langer, maar dat zal de huurprijs verhogen. Dit kan in overleg besproken worden.
 
SCHADE AAN GOEDEREN
Natuurlijk hopen we dat alles ongeschonden terug komt. Echter is een ongelukje gauw gebeurd. In dat geval of bij verlies, wordt dit verrekend met de waarborg.
 
BELEID TIJDENS CORONA
We begrijpen dat het een spannende tijd is. Wij zijn flexibel, en willen graag met jullie mee denken. Voor een bruiloft geldt gelukkig bijna altijd: van uitstel komt geen afstel! Dus we verhuizen graag mee naar jullie nieuwe datum, indien door de maatregelen de bruiloft niet door kan gaan. We verzetten de reservering en laten het reeds betaalde bedrag staan. Mochten er dingen niet beschikbaar zijn, omdat ze al aan iemand anders verhuurt zijn op de nieuwe datum, gaan we samen op zoek naar leuke andere items binnen onze collectie die goed bij jullie sfeer passen! Zo maken we er iets super feestelijks van, ook al is dat op een andere dag. Ons assortiment breidt elke week uit en we zullen er voor zorgen dat we van de veel verhuurde items voldoende op voorraad hebben en soms extra voorraad bijmaken/kopen mocht dat nodig zijn.Op het moment dat duidelijk wordt dat jullie bruiloft niet door kan gaan, neem dan contact met ons op. Heb je al een nieuwe datum op het oog? Laat het ons zo snel mogelijk weten, zodat we er zorg voor kunnen dragen dat we jullie spullen weer voor jullie kunnen reserveren. We checken dan de beschikbaarheid van jullie items en dragen zo nodig andere opties aan. We maken er samen wat prachtigs en gezelligs van, waar en wanneer jullie mooiste dag ook mag plaats vinden!