Veelgestelde vragen

In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen.

1. Bestellen

Je kunt alleen een bestelling plaatsen indien je akkoord bent met de Algemene Voorwaarden.

Bij het bestellen via de webshop hanteren wij voor een levertijd van voor 12:00 besteld, volgende dag in huis. Let wel op dat wij afhankelijk zijn van de postNL en Lelly’s Henna geen verantwoordelijkheid neemt in het te laat leveren van producten. Wat betreft customized producten die op aanvraag worden besteld via ons hanteren wij een afgesproken tijds deadline. Enige item die 1-3 werkdagen duurt voor levering is de henna pasta. Dit komt omdat het vers gemaakt wordt en niet in de diepvries zit, om zo de beste kwaliteit te behouden.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst krijg je een antwoord van Lelly’s Henna naar je e-mailadres gestuurd met daarin de bevestiging van je bestelling. Ontvang je deze niet, dan heb je een verkeerd e-mailadres opgegeven en adviseren wij je om contact met ons op te nemen (mail met juiste adres bijvoorbeeld).

Je bestelling (indien op voorraad) wordt verzonden zodra je betaling door Lelly’s Henna is ontvangen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, dan staat dat aangegeven bij de productinformatie.

Een bestelling die betaald is via iDeal, Bancontact, KBC, CBC, Belfius, CreditCard, SOFORT of PayPal kun je niet annuleren.

Een bestelling die je betaalt via voorafbetaling, kun je annuleren binnen 10 werkdagen. Om je annulering kenbaar te maken kun je een bericht sturen naar info@lellys.nl

 

2. Betalen

Bij Lelly’s Henna kan je op verschillende manieren betalen. Op de webshop kan je via iDeal, Bankoverschrijving, Bancontact, CreditCard, SOFORT of PayPal betalen. Wanneer je een henna pakket boekt dien je eerst een aanbetaling te doen via de bank en contante betaling op locatie na het uitvoeren van de henna evenement.

Voor meer informatie over betalen bij het huren van producten klik dan op deze link.

3. Retourneren

Lelly’s Henna streeft naar 100% tevredenheidsgarantie. Mocht u ondanks onze service en kwaliteitsproducten niet tevreden zijn over uw aankoop kunt u deze onder de volgende voorwaarden aan ons retourneren:

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u, indien u niet tevreden bent over het artikel, uw bestelling retourneren of ruilen. Stuurt u binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling een mailtje naar info@lellys.nl en laat ons weten waarom u het desbetreffende artikel wilt ruilen.

Let op: artikelen kunnen alleen geruild of geretourneerd worden indien de artikelen in originele staat verkeren, ongebruikt zijn, de verpakking ongeopend is en het geen artikel betreft dat in opdracht voor u is gemaakt. Artikelen gemaakt in opdracht (o.a. verse henna pasta) kunnen dus niet geruild en/of geretourneerd worden.

Retouradres:

Lelly’s Henna
Jan de Greefstraat 49H
1067HN

De verzendkosten van deze retourzending zijn voor uw rekening. U bent verantwoordelijk voor voldoende frankering op de retourzending, indien dit niet het geval is behoudt Lelly’s Henna zich het recht voor om de retourzending te weigeren. Zodra Lelly’s Henna de retourzending heeft ontvangen wordt het factuurbedrag uiterlijk binnen 2 weken teruggestort.

Lelly’s Henna behoudt zich het recht toe om geretourneerde producten te weigeren of om niet het volledige aankoopbedrag terug te storten indien het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of door toedoen van de klant of door retourzending beschadigd is.